Känner du när han sprutar?

Tänkte på en sak och kommentera gärna för jag vill veta.

När du knullar med pojkvännen,mannen,sambon,knullkompisen,vännen,den äckliga gubben på hörnet eller whatever....
Och när det går för honom i dig...
Känner du det då?
Alltså känner du själva sprutet i dig?
Inte fan kan man väl göra det?
Eller finns det de som är så pass känsliga inuti?

Alltså jag känner hur kuken pulserar om han stannar kvar inuti mig,och jag känner att det blir kladdigt.
Men inte själva sprutet.

Help me out here med mina funderingar gott folk!

Här kommenterar du:
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Känner precis som du. Pulseringar (LOVE it & saknar det nu när vi kör avbrutet) & kladd, men inte själva sprutandet.

2012-05-09, kl 08:29:49
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Känner som du, när jag väl får mig något :-s

2012-05-09, kl 08:34:00
Skrivet av: Elin

Jag känner inte heller sprutet, verkar underligt att någon skulle kunna vara så känslig så att de känner det.

Skrivet av: Sandra

Jag har varit med om en person som förmodligen hade ett sjujäkla tryck i sin sats och det kändes vill jag lova:-) Rätt skönt;-)

2012-05-09, kl 13:15:39
Skrivet av: Becca

Första kommentaren här, och jag känner precis som du! :)

2012-05-09, kl 13:46:36
Skrivet av: J

Jag känner fan nada, bara hans jävla ryck i hela kroppen, ingen pulserande kuk hahaha

2012-05-09, kl 15:31:27
Skrivet av: Matilda

Känner inte sprutet, men att det pulserar ja :)

2012-05-09, kl 20:48:34
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Känner precis som du... pulserande :-P

Porrigt som fan tycker jag :)

2012-05-10, kl 20:20:52
URL: http://annaalfredeen.wordpress.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0