Ny vän.

Lite om det sociala ämnet igen då ^^

Igår var jag och Majki var på Netto o handlade,inget ovanligt med det liksom.
La märke till en tatuerad kille som var personal som jag inte sett innan.
Så när jag skulle kolla priset på tonfiskburkarna på en sån där 'kolla priset själv scanner' så kommenterade han att han tyckte det var svårt att scanna runda varor.
Så började vi prata lite o även Majki hakade på.
Sen var han tvungen att jobba vidare men kom bort till oss med en lapp med sin mail.
Han hade bara bott i Hallsberg en månad o behövde lite nytt umgänge.

Well anyhow så var vi bort till honom idag på en kaffe o lite tjötande.
Majki är där nu igen då de ska festa lite men jag hade ingen lust så jag har kvällen helt för mig själv.
Skönt skönt.

Är rätt trötter så det blir nog en stunds vila på soffan tror jag minsann.
Men först lite kaffe o småspel på facebook//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Var han snygg? (; haha!

2012-05-19, kl 18:16:59
URL: http://liljeholm.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Erica

Du får kolla min bilddagbok och avgöra själv :)

2012-05-19, kl 18:25:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0