Negro wannabe?

Vad fan då.
Jag hade tänkt att spela in en vlogg idag men jag har lyckats slarva bort batteriladdaren till kameran,fuck!
Har antagligen lagt den på nåt 'bra' ställe...lite för 'bra' kanske.

När jag hittar den så kommer det upp en vlogg iaf.
Skulle kunna filma med mobilen men då måste jag hitta nåt bra att ställa den mot etc etc ,orka.

Börjar kännas rätt ofräscht med dreadsen nu.
Fan,jag vill ha kvar dem.
Känner mig mycket finare med dem i,men det kliar i skallen och jag känner mig flottig,mums.
Får se hur länge till de blir kvar innan jag får toksläpp.
Alltså,känslan av att borsta hela håret och schamponera in det as hell när man just tagit ur dreads är helt underbar!
Och på tal om att ta ur så plockade jag bort min vertical earl idag faktiskt.
Inte för att det var nåt knas med den men den blev liiiite för ytlig,så nu får hålen läka ihop så gör vi om det fast djupare.

Höhö,smetade in ansiktet förut med en ansiktsmask.
Första gången jag testade dels just denna sorten och dels en sån som man drar bort när den torkat.
Lite tufft var det faktiskt.
Jag blev lite förvånad när jag öppnat den lilla påsen och ser att ansiktsmasken är svart ;)
Aldrig sett såna innan faktiskt.

När jag kom ut från badrummet så höll kidsen o lillebror min på att skita på sig,hahaha!

Gaah,långsamt detta inlägget går,blir avbruten hela tiden.
Majki som skriver på 'Whatsapp',Pungis och Prutten bråkar på riktigt vilket de aldrig brukar göra samt Leeloo som smågråter i sömnen.

Idag har jag pysslat med lite av varje...
Städat toaletterna,dammsugit,plockat plockat och plockat,diskat etc etc.
och just ja,rensade och städade hallen.
Plockade bort alla mössor,kepsar,halsdukar etc från hatthyllan som innan var proppfull.
Nu är det mer ledigt och det känns så jäkla gött.


Ohh Criminal minds på tv nu så jag ska väl avrunda.

Imorgon fyller babe år o jag o Leeloo ska dra oss upp på byn för att hämta ut paket sen hem o slå in dem samt baka lite kladdkaka.

Nattinatt//HellA

Haha jag dog lite,de har stavat min adress ganska fel och att det skulle vara noll gas hemma hos mig finner jag hysteriskt roligt med tanke på hur mycket vi fjärtar dagarna i ända .

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0