Värdelös?

Det känns som alla har något de är bra på...
Utom jag.
Seriöst.
Det har jag tänkt på hur länge som helst.
En del är suveräna på att laga mat,andra på att prata för sig,vissa på att tatuera och andra på att vara kreativa.
Men jag har ingenting sånt där.
Inte ett skit.
Det känns ju lagom kul att inte vara bra på något.
Imellanåt kommer det då automatiskt upp en känsla av att vara värdelös.
Mindre festligt.
Vad är er grej?
Vad är just _du_ bra på?

Börjar få nån blåsa ute på rtungspetsen,var väl inte alltför smart att käka ananas förut,då blir det ju bara värre.
Se där - nåt jag är bra på - att inte vara smart!

Spike har haft det jättebra med pappsen sin.
Jag är så glad att de börjar få en fin kontakt,det är så otroligt viktigt.
och Körven är en helt annan människa,helt underbart!
Idag hade de vart på picknic o knasspikey hade gått runt ute i en sån vit lång nattskjorta med sjukhus loggan på.
LOL,mysmongot ;)

Den sista bilden här,den är så vacker.
Det lyser kärlek om den,helt underbart ♥

Leeloo sminkade sig tidigare idag.
Tycker hon lyckades riktigt bra med läppennan faktiskt :)


Annars har det inte hänt mycket idag.
Vart en riktigt seg dag.
Majki åkte hemåt,jag bakade kladdkaka...och inte mycket mer.
Sen drömde jag om att hela mitt kök var möss och råttinvaderat.
De hade rymt och fött ungar i koppar,.under tallrikar etc etc.
jag fick panik ;)

Nu tv,sen sova.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

ja jag är väll bra på samma som du är bra på Hella att vara en vänn så mycket mera betyder inte så mycket tycker jag

2012-05-13, kl 22:47:48
Skrivet av: Malena

Det där har jag också känt, hur länge som helst, att alla är bra på något, utom jag.

Man känner sig verkligen tråkig och ganska oviktig av det.

Inte har jag orken heller att nörda in totalt på nåt.

2012-05-13, kl 23:11:53
URL: http://skogshaxan.blogspot.com
Skrivet av: jaha jaa

Jag har typ inget jag kommer på att jag är bra på som är en bra grej. typ ja jag är bra på lata mig fniss

2012-05-13, kl 23:42:18
URL: http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa
Skrivet av: Jeffi! :3

Men... Du verkar ju bra på att baka? :D



Hmm... Saker jag är bra på... Kreativitet, matlagning, baka... Men det är nog mest för att det är sådant jag tycker är roligt.

Så... Vad tycker du är roligt? Du lär vara bra på en del av det som du tycker är roligt! :D



Om inte annat så är du bra på att vara en fantastisk människa, och det räcker väl att vara fantastisk och full av kärlek? :love:



Kram från Jeff! :love:

2012-05-14, kl 03:50:44
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Jag är inte bra på nåt särskilt heller.



Men du är väl jävligt bra på att baka? :-) Eller "var". Minns att du skrev det i ett av våra brev förr. Att du var duktig på att baka men inte åt av det själv, you skinny little bitch. ;-)

2012-05-14, kl 07:09:15
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Ja, vad är jag bra på. Jag är självständig och rätt händig. Jag klarar mig själv helt enkelt.

Jag är nog rätt kreativ och bra på att hitta lösningar.

Jag tycker om att skriva uppsatser och har alltid fått höra att jag är så bra på att uttrycka mig.

Nu på senare tid har jag även fått väldigt många komplimanger för min handstil.



Det finns något som alla är bra på. Mina bra egenskaper är väl inte världsomvälvande direkt, men de utgör en del av mig :)

2012-05-14, kl 09:22:22
URL: http://snezjnika.se
Skrivet av: Fia

Sådär känner nog alla till o från, det är inte bara du!



Och för den delen så är du fantastisk på att vara mamma åt dina barn, fantastisk med djur, en bra dotter, en bra flickvän, du är fantastisk som kämpar framåt med ditt liv och mående!



Stor kram!

2012-05-14, kl 09:41:04
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: Ika

Jag var inte bra på nåt alls förut... eller jag tyckte inte det iaf... Det är så jäkla svårt när man är uppvuxen i "JanteSverige" man "får" ju inte slå sig för bröstet och tycka att man är bra.

Men med små steg i taget så har jag faktiskt börjat tycka att jag är bra på en hel del saker. Rita/måla är jag faktiskt duktig på. Baka med, blir kanske inte alltid så snyggt, men gott! Sen är jag faktiskt duktig på mitt jobb, bokföring trots att jag i stort sett är självlärd! Jag är jäkligt bra på att komma ihåg ansikten, lite för bra på det ibland, hejjar ofta på folk som jag tror att jag känner fast jag bara sett dom på bussen :-d

Men nog måste det finnas massor med saker du är bra på? det är jag säker på, det gäller bara för dig att våga tro på det!

Kram

2012-05-14, kl 12:14:44
Skrivet av: mary

du 'r ju en asgrym mamma ju!

2012-05-14, kl 18:08:07
URL: http://janemary.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Jag är ganska duktig på smink ibland :P



Förut var jag duktig på att rita och skriva också men det verkar jag ha tappat.

Skrivet av: Thina

du har ju faktiskt lyckats uppfostra 2 helt underbara barn!! Och det är inte en enkel sak! Du är ju en underbar mamma!



Och du är sjukt trevlig, en såndär person man bara kan tycka om. det är en bra egenskap!



Spike är ju för cool :-) galen kille.

2012-05-16, kl 12:03:54
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Ida

Hihi, förrymd patient...? ; )

2012-05-21, kl 14:37:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0