Fråga Olle programmet....

Igår var det de 'Fråga Olle' avsnittet där vi skulle vart med.
Så nu lär jag ju kunna berätta vad det handlade om etc.
Först och främst...Om du klickar HÄR så kommer du till Kanal 5's sida o direkt till avsnittet.
Jo,vi skulle åkt upp till Sthlm o åkt till ett lyxigt spa där vi skulle diskutera könshår tillsammans med andra människor,visa våra kön etc etc.
jävla synd att jag var nere i en sån svacka när vi skulle åkt dit,hade vart så roligt :)
Men förhoppningsvis blir det fler ggr.
Blev erbjudna att vara med i studioprogram och jäääklar vad jag skulle vilja men klarar tyvärr inte det med massa publik etc etc.
Hata sociala problem!
Om jag skulle vara onykter är det en sak men kanske inte så smart att vara det under en inspelning,haha,vem vet hur det skulle sluta ;)

Och på tal om det sociala.
Jag rår inte för hurdan jag är och hur jag fungerar men jag får ångest och dåligt samvete....
Majki ville idag t.ex bjuda hit sin vän F och hans nya flickvän.
Visst hade det vart kul men så direkt blir jag jättenervig.
F har jag träffat innan,han är jätteshysst,flickvännen har jag dock inte träffat.
Det kan inte vara lätt för M att vara tillsammans med någon osocial när han själv älskar att umgås med människor.
Jag ska försöka fokusera på detta problemet som fan när jag får min KBT.
Gaaaah.
Nej,orkar inte tänka på det mer just precis nu.

Nu ska jag leta reda på nån film att se med Majki sen,tända lite ljus och sånt där mysigt.

Take care folks//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: LunaQueen

Bara att kämpa på <3

2012-05-18, kl 19:28:52
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Skrivet av: Trolltott

Jag tycker att det är alldeles korrekt utav dig att tacka nej till att vara med ifall det inte känns rätt. Tror flera hade tackat ja, trots att det kändes fel, bara för att det är TV och Fråga Olle. Så jag tycker att det var väldigt starkt att faktiskt lita på din egna instinkt och ha självkännedom.

När du har kommit över den sociala fobin så får du och Majki väl ta och stå på torget nakna med en skylt som säger "Skulle varit med i Fråga Olle och visat könshåret", så har ni fått vara lite offentliga ;-)

Jag tycker att ni verkar vara ett otroligt fint och starkt par som gör varandra glada, så oavsett hur svårt du har att vara med andra, så spelar det nog ingen roll, så länge som ni fortfarande har roligt med varandra :-) Han verkar älska er väldigt mycket.



Ha en fortsatt trevlig helg!

2012-05-18, kl 20:54:37
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Jag är exakt likadan.. K med, som tur är.

2012-05-19, kl 07:39:42
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: D

Jag är likadan. Brukar få lite dåligt samvete för sambons skull, han är nått så otroligt social.

2012-05-19, kl 10:41:25
Skrivet av: Charlotte

Hur funkar det med tex fikan hos "han på Netto" som du skriver om i inlägget över då? Är det skillnad att gå till ngn annan än att det kommer hem folk till dej? Eller är det skillnad på tjejer och killar? En tjej som jag vet som har liknande problem tycker det är jobbigt med nya tjejer men inte med killar...

Kämpa på!

2012-05-19, kl 19:30:17
URL: http://mammasmatkasse.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Charlotte

Nej,för min del är det ingen större skillnad på killar och tjejer,tror jag iaf,inte som jag tänkt på,

Dock är det hundra ggr lättare om jag hälsar på någon,då kan jag gå när jag vill liksom.

Kommer någon hit så kan jag inte med att be dem gå >_<

2012-05-20, kl 06:24:26
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0