Bajs i mitt kök?

Igår luktade det jävligt underligt i köket.
Bara i köket.
Det luktade bajs,avföring,skit,dynga,rövgröt,exkrement!
Jag tänkte om katterna fått nåt cpryck o skitit på golvet så jag undersökte varenda liten vrå men nej,ingenting.
Mycket underligt.
Idag hade grannen ovanmför mig frågat mamma om hon kände någon konstig lukt igår men det hade hon ju inte.
Men det hade minsann jaaaag!
Grannen min hade nämligen ätit surströmming sa hon.
Hon hade stängt alla dörrar,satt på fläkten och sköljt av fiskarna under kranen i köket.
Hennes kök ligger alltså precis över mitt.
Haha,så nu vet jag hur det snusket luktar.
Har alltid undrat.
Som tur var försvann odören efter ett tag.
(Bilden är brutalt stulen från google.se)


Satan så varmt det vart idag,27 grader i skuggan.,
Ganske mer,men det var som mest vad jag såg på termometern iaf.
PUST!
Nu först under kvällen har jag piggnat till så jag orkat ta tag i disk,dammsugning etc.
Grillade lite korv med morsan o lillebror oxå.

Väntar på att klockan ska ticka vidare så jag kan tvätta ur håret.
Färgar slingan röd nu,trött på den svarta.
Eller ja,efter blekningen var den ju typ koppar.
Oh well,how interesting.

Adjö//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0