Sjukling,helgen,mors dag etc

Oh damn,här hade det visst inte blivit mycket bloggande såg jag nu.
Fullt ös medvetslös typ...Eller nåt.

Håller fortfarande på o jobbar,väntar på sista tvätten nere i källaren.
Har hållt på halva dagen med det samtidigt som jag rensat ur alla Leeloos för små kläder.
Omorganiserat saker och ting och bla bla bla.
Börjar bli lite seg i både kropp och knopp.
Bökat med fan både allt och inget hela dagen ^^
Ska bli gött när jag skrivit klart o hämtat det sista i tvättstugan,då blir det en dusch,smörja in sig o mysa i mitt Hello Kitty nattlinne ;)

Har en sjukling här hemma.
Spike mådde dåligt hela dagen igår,frös o fan vet allt.
Så fick jag låna en temp av morsan o den visade minsann på 40,3 grader.
Stackars liten.
Det är lite extra jobbigt att vara sjuk när det är somrigt ute.
Tycker iaf jag.
Idag har den sjunkit lite men han är inte bra.
Så han har mest legat i soffan och haft 'Big brother' maraton.
Och på tal om det så jääävlar vad _underbart_ att fittan marcello åkte ut igår.
Avskyr honom!
Han är verkligen en stor jävla idiot på alla sätt och vis!

Helgen då?
Majki o jag sågs bara lite granna.
Han jobbade ju som scenvakt och lite allt-i-allo på 'Metallsvenskan' i Örebro.
Så jäkla gulligt av honom att han fixade alla autografer från de i 'Skitarg' samt köpte en patch och en pin till mig.
Blev massa glad och de kommer pryda min väst så fint.

Sången i Kristet Utséende signerade hans keps också,fan så sweet!

Igår var det ju alla fina mammors dag.
Min egen mor är så gullig,hon ger alltid mig grejs..
Som nu hade hon bakat en tårta och dagen innan fick jag en superfin bukett.
Underbara lilla mamma.
Av mig fick hon blåbärskaka som jag bakade,ett vykort,en bukett syrener och en niveaburk + armband som jag vann i en mors dags tävling där man skulle skriva varför just ens mamma förtjänade det :)
Det var mycket uppskattat <3

Nu ska jag fortsätta.
Nattinatt//HellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0