Marknad & värsta grejen.

Igår var det vårmarknad här i Hallsberg.
Traditionen då är att det är pissigt väder och få stånd samt bara ett par mindre barnkaruseller.
Allt stämde in,precis som vanligt.
När vi gick var det dock fint med sol men så började det regna och först när vi gick hemåt...och näästan var hemma,då började solen skina igen.
HAH!
Typiskt!

Jag,kidsen,hanna med en unge,samt min mor och bror knallade runt.
Gjorde lite fynd såsom några fina läderarmband,tejp,bröd etc.
Kidsen med,lite smått och gott.
Det åktes karuseller.
Vi blev blöta av regnet,vi frös.
men det var rätt trevligt.
Släppte av Spike vid bussen för han skulle in och sova över hos far sin på sjukan.
Sen gick vi en snabb runda till och vidare hemåt för en fika.

Häromdagen var jag o kidsen in till Örebro,det var dags för käftis igen.
och det gick sååå bra,jag blev så glad och så stolt över Spike att ögonen tårades ;)
De lyckades ge honom bedövning!!!
Det är värsta grejen nämligen.
Så...wow!
Enormt!
Han var sjukt duktig!!
Efter det knallade vi runt lite i stan för att fördriva tiden tills bussen hemåt avgick.
Satt vid slottet en stund med varsin glass etc.

Jag börjar få ont i min tand igen,den med feeetinghålet.
Fyllningen föll ur för ett bra tag sedan men anyhow.
Frågan är,hur fan kan jag ha ont i en tand som de dragit bort alla nerver från?
Det är ju bara konstigt!?

Oh well,här får ni lite pics.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

du kan ju inte skriva få stånd...jag läste det ju inte direkt som det va meningen...haha....fattade inte alls varför man skulle få stånd av marknaden...trött förvirrad osv....men jag måste ju dela med mig ;-)



Ditt hår är förövrigt sjukt snyggt med dreadsen!

2012-05-06, kl 14:33:00
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: kolin

Gutt o se lite Örebrobilder... Jag längtar ibland tillbaka. Var där för ett år sen o strosade i sjukhusparken för att få lite igenkänningsfaktor. Var i Kumla för att hitta en gammal tjej som jag var ihop med förr. Kombinationen av otur och feghet gjorde att det blev minus... Mejlar dig nästa gång jag är dör så bjuder jag på pizza, har du hört den förr?

K

2012-05-07, kl 22:10:36
Skrivet av: starsprinkle

Kolin

Haha ja den har jag hört förr men tänker hålla dig vid det :)

2012-05-07, kl 22:27:01
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0