23

Pust!
Äntligen klar med all tvätt för idag.
Hållt på strax efter 15.

Innan dess idag blev det piercing som till synes i inlägget här under samt att jag och Leeloo följde med Majki en bit när han skulle mot tåget hemåt.
Handlade lite behövligt på Netto o sen hemåt igen.

Ovant det är med något i pannan.
Får för mig att det e smuts o ska peta bort det för jag ser understa kulan i synfältet,haha.

På fredag fyller Majki år.
Han blir 23.
Hihi,mitt lilla lammkött ;)
Hoppas presenterna från mig uppskattas,det gör de säkert men ändå.
Jag tycker det e svårt att köpa presenter till folk,jättesvårt.
Sen att behöva vänta innan man får ge det,jobbigt!!!
Vill helst ge på en gång,haha.

Det här går segt känner jag så nu blir det att tvätta av mascaran o slöa i soffan lite innan sängen kallar.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: patruska

lammkött is the shit!

2012-05-08, kl 10:53:01
Skrivet av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Naww, sån liten pojkspoling. :cool:

2012-05-09, kl 08:30:51
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0