Blodförtunnande...

Yay vad kul att ni kommenterade :)
Då har jag fått svar på den frågan liksom.
Tack sötnosar!

Kom att tänka på en annan sak idag när Spikes pappa frågade om jag fortfarande äter waran.
Eller nej,jag har tänkt på det massa ggr innan men jaja..
Waran är alltså blodförtunnande medicin som jag fick äta i många år.
Samtidigt med dagliga blodförtunnande sprutor (Fragmin) för att jag inte skulle dö i blodproppar som jag var väldigt nära att göra efter jag fött Spike.
Jag fick kolla blodet ungefär en gång i veckan samt åka in till sjukan i Örebro (USÖ) för att röntga benen,magen etc.

Meeen,nu är det några år sedan jag slutade med blodförtunnande då allt sett bra ut ett tag.
Det konstiga är att ingen hört av sig för varken blodprov eller röntgen.
Tänk liksom om något skulle förändras?
Jag borde nog ringa upp Dr Linder och fråga lite granna.
Har ingen större lust att dö.



Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

du skulle bara våga ...

2012-05-09, kl 23:16:24
Skrivet av: starsprinkle

anders

Våga?

2012-05-09, kl 23:50:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: anders

ja våga gå å sta å dö då blir jag ju ledsen i hela ansiktet ju : (#

2012-05-10, kl 11:22:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0