Bitterfitta & fel beställning!

BiTtErFiTtA!!!
Japp.
Mindre mängd nikotin och menshormoner,ingen bra kombo,jag lovar!
Gaaaah!


Beställde fettomat igår...
Hade rensat i källarförråden och pallade verkligen inte laga någon mat så...
Leeloo äter inte pizza så till henne beställde jag pommes och kebab...Inga grönsaker och ingen sås.
Så när maten äntligen kommer efter över en lång timme så självklart är det BÅDE grönsaker och sås på.
Jag är en sån där fjantig person som är för mesig för att ringa/säga till när det är fel...Jag känner mig som den jobbigaste personen i världen då.
Hatar det.
Önskar jag kunde vara mer som Marie där,hon är precis tvärtom.
Hon åker dit med pizzan och skäller ut dem efter noter istället!
Jag vill vara sån!
Well,anyhow.
Eftersom jag är en bitterfitta nu så var jag modig (är bara det när jag är sur) så ringde jag upp dem.
Jag - hej,beställde mat (förklarar beställningen) men fick både grönsaker och sås.
Nalles - jaha,vi har mycket att göra därför blev det fel.
Jag - men detta är inte vad jag beställde.
Nalles - är det något problem?
Jag - JA!
Nalles - jaha,fixar en ny,hej! (skitsur)

Gaaaah,wtf!
Precis som att det är fullt okej att ge mig fel mat bara för de har mycket att göra.
nej,verkligen inte.
Tänk om Leeloo vart allergisk eller nåt?
Jag betalar dyra pengar  för maten,då ska det fan vara rätt.
Efter ytterligare någon timme kom de med en ny iaf.

Blir ingen punkspelning för mig ikväll,jag stannar hemma och fotar saker som ska läggas ut på annons istället.
En jäkla massa gamla grejer efter min moster Yven.
Allt från en kobratelefon till en dragspelslampa och gamla tyger.
Står en hel drös med saker i hallen nu.
Hoppas på att få lite sålt iaf.
Kommer länka till alla säljessaker sen om någon är intresserad av retrogrejer :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Är också för mesig för att säga ifrån, förutom när jag är riktig bitterfitta som kommer då & då. ;) K är dock sån att han säger ifrån & skäller ut folk.

2012-11-30, kl 08:59:48
URL: http://www.mansondust.nu
Skrivet av: Malin

jag ringer inte om det blir fel, för jag har en kompis som jobbat på det populäraste stället här och han berättade vad dom gör med "jobbiga" personers mat och jag beställer aldrig därifrån igen kan jag säga! Men dom lär inte vara dom enda.

Svar: ahh kan tänka mig xD
Starsprinkle

2012-11-30, kl 12:28:43
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Lou

Åh, kobratelefon, så trevligt. :-)
Färg/färg på sladd/pris? :-) :-)

Svar: den är klassisk röd,funkar,dock välanvänd.Tänkte mig typ 350:-
Starsprinkle

2012-11-30, kl 16:35:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0