Duktiga Spike.

Just ja,var ju hos tandläkaren i tisdags.
Stackars Spikey var massa nervig men som jag sagt innan så är de helt suveräna där inne på spec.tandvården.
Tanden satt så ytligt så det tog bara några sekunder att få bort den,gick hur smidigt som helst.
Jag blev überstolt över Spike och han blev lika stolt han, med allt rätt :D

När vi var klara där gick vi runt i superkalla Örebro.
Seriöst,jag frös så otroligt mycket.
Det var som kylan nådde ända in till mitt skelett.
Frös till och med flera timmar efter vi kommit hem trots massa tjocka kläder och täcke.
In på BR leksaker för att leta födelsedagspresenter till Leeloo.
Hittade lite smått och gott som nog blir alldeles utmärkt.
Nu är det jobbiga bara väntan tills den 9e.
Hatar att vänta.
Vill ju ge presenterna NU NU NU o se hur glad hon blir.
Finns inget bättre i hela världen än att se sina kids skratta helhjärtat,vara lyckliga och må riktigt bra!

Nu - surfa runt lite sen fortsätta plocka ned saker och ting//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Jag tänkte på en annan fråga till din frågestund- varför gör du inget på dagarna? Inget elakt alltså men måste va sjukt trist att verkligen inte göra ngt alls!

Även om man inte kan jobba kan man ju tex plugga på distans-
alla mår väl gott av att göra ngt vettigt med dagarna o inte bara vandra runt o göra ingenting! Ngt måste väl intressera dig som du kan läsa tex...

2012-11-01, kl 13:45:35
Skrivet av: Charlotte

Ser att min kommentar ovan blev anonym- den va från mig ;-)

Svar: :)
Starsprinkle

2012-11-02, kl 09:26:18


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0