Känslig & irriterad.

Känslig och irriterad idag - check.
Det var ju bara en tidsfråga innan det skulle bli så,hoppas det snabbt försvinner också.
När jag pratade med Majki i luren tidigare idag så sa han något som jag vanligtvis käftar emot men nu blev jag gråtfärdig och ville inte prata mer.
Cheeses.
Och jag har sån god lust att bara vråla åt ungrna när de aldrig kan sluta bråka med varandra eller tjata om både det ena och det endra..men jag gör mitt bästa för att hålla god ton.
Halleluljah,prisa fezuz!

Vart och plockade upp Hanna och hennes minstning Viljah.
Knallade sen till Netto för att handla lite och sen hämta ut paket till morsan som fortfarande känner sig dålig.

Gjorde värsta fyndet på Röda Korset.
En Didrikssonjacka till Spike.
De kostar fan typ 600:- nånting,om inte ännu mer nya.

Hem igen för kaffe och lite tv under ett täcke i soffan medans kidsen sysslade med sitt,så jag fick andas lite.
Mycket mer än så har jag inte gjort idag,urk.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0