Rumsbilder och pepp

Dååå var höstlovet slut minsann.
Upp 5.45 igen,hej och hå vad härligt..eller inte xD

Har sovit så dåligt flera nätter nu,vrider och vänder mig hundratjugoelva gånger,skitjobbigt.
Men jag brukar få såna perioder ibland,hoppas det snabbt går över.

Hanna peppade mig till videobloggen här i helgen.
Vi kom på att hon kan vara med och spela in den då vissa frågor handlar om henne.
Awesome.
Så vi ska ta det någon dag här :)

Några rumsbilder btw,inte klart...lite kvar att göra.
men men.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Men vad fan är det där för skum liten hylla? :-d

Svar: den lilla bänken menar du eller?Denna delen av lägenheten är en gammal uthyrningsdel.
Det är egen hall,egen ytterdörr,egen toalett etc.
Starsprinkle

2012-11-05, kl 08:00:34
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Cim von Wowern

Ahaaa!

2012-11-05, kl 09:50:25
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Men jag förstår inte, är det ditt eller Spikes rum? För det ser mer ut som ett barnrum/tonårsrum

Svar: haha,det är mitt rum ^^
Starsprinkle

2012-11-05, kl 16:27:45


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0