Sexiga danser och slickande.

Haft en toppenhelg utan att vi gjort något särskilt,känns bara som den vart bra :)
Fredagen kom Majki,massa mys och kärlek.
Lördagen var det mest softisch fram tills kvällen då först Hanna & Jossi kom bort,sen en stund senare kom även Jimmy,hans tjej Caroline och deras lilla son Lex.
Snackade och kollade en skitdålig dokumentär som hette nåt i stil med "Så jävla metal".
Blargh!
När den var slut knallade J,C och lex hemåt igen för lillfisen var trötter.

Vi andra flummade,jag och hanna dansade supersexigt.
Hanna dansade dock sexigast.
Råkade radera videon innan jag laddat upp den på Youtube så vill ni kolla får ni se HÄR (ni kommer till min facebooksida).
Ha inte för hög volym för min cp-skratt är väldigt nära micken och låter höööögt!
Haha!

Fråga mig inte vad vi gör på understa bilden för det vet jag inte,mer än att jag slickar på Hanna ^^

Underbara människor.
Älskar att jag kan vara mig själv till 100% med Hanna.
Liksom känt henne sen hon var typ 9 år gammal eller så.
Går att vara hur störd som helst med henne.
och sedan hon hittade Jossi så har hon blivit så mkt lyckligare,är inte lika pryd och instängd längre.
Förut gick det att skämma ut henne hur lätt som helst,det är mycket svårare nu ^^
Så jag måste kämpa lite extra.
Håller tummarna för att vi fyra ska ut på gayklubb i slutet av denna månaden.
Vore sjukt kul.
Så vi alla kan dansa sådär sexigt ;)

När de knallat hemåt kröp jag och Majki ned i sängen,satte på filmen om Jerry Lee Lewis,den gillades :)
Sen lite snusk för att efter det somna gott.

Sov ända tills 10.30 nånting idag.
Vi båda blev lite chockade över att ha fått sova så pass länge.
Till och med Leeloo sov då..vi alla vaknade av Leeloos kompis som plingade på dörren.
Blev dock lite bråttom för Majki var tvungen att fara hemåt med rätt tåg.

Annars idag har jag mest...dammsugit,skurat golv och plockat.
Har fortfarande inte lyckats packa upp mina kläder från kartongerna,tummen sitter hårt i röven märker jag.
Men men,ingen brådska.
Jag har ändå alltid på mig sunkiga mjukisbrallor och tjocktröja när jag går runt och grejar hemma.

Nu ska jag vara social med mamma som är här.

Adios//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0