Trollhättanbaciller.

Oj,5 dagar sen!
So sorry folks!

Tänkte jag försöker klottra ned några rader så bloggar jag mer så fort jag orkar för just nu mår lite lite krassligt.

Majki kom i torsdags o åkte hemåt igår.
Helgen har vart bra men rätt seg.

Jag är mkt mer lättirriterad sen jag slutade röka.
Visst,jag får i mig äckelnikotin genom plåstret men det är ju inte alls de höga doser jag är van vid.

Tror majki gett mig några Trollhättanbaciller för igår t.ex så låg jag nästan hela dagen.
Orkade ingenting.
Mamma var världens gulligaste som kom ned o fixade middag åt kidsen o la Leeloo för natten.
Vad skulle jag göra utan min finaste mamma <3
Hoppas denna dagen inte blir likadan.
Jag har varken ork eller tid till att vara sjuk.

Sitter och klunkar i mig kaffe som vanligt på morgnarna.
Ungarna är iväg till skolan.
Jag har fått korrigera det jag skrivit flertalet ggr nu för jag är så trött/seg/whatever att jag knappar fel hela tiden xD

//HellA
Några bilder på nybadade Omran oxå :)

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Alltså åååh, så söt! Jag DÖR! Som en tjock bebis!! :love:

2012-11-19, kl 15:05:50
URL: http://www.mansondust.nu
Skrivet av: Anonym

NÄÄÄÄÄ vad glad han ser ut att vara! sötegöte:-d

2012-11-19, kl 16:36:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0