Avkapad katt

Alltså vad fan.
Pubis hoppade in i kylskåpet o jag var tvungen att fota.
Kolla hur det blev,katten ser avkapad ut.
Blir inte klok på hur puckot ligger/sitter whatever.
Wierd!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Sjuk bild ju.

Menar inte att gnälla på dig men den där videobloggen...

Pöss!

Svar: gaah,tänker på den varje dag men kommer inte längre..
Starsprinkle

2012-10-29, kl 19:58:55
Skrivet av: Malin

Men sluta tänk på den och bara gör det. Du behöver inte sminka dig. Gör den senast imorgon, inga ursäkter. :-d

Svar: haha det var raka besked ;)I'll really try.
Drar nog på det för jag känner mig så tjock och ful xD
Starsprinkle

2012-10-30, kl 21:05:14
Skrivet av: Malin

Naaaj, du är inte tjock och ful. Eller du kanske är tjock, vad vet jag, men du är inte ful.

Antar att du håller på med den typ nu? Eller blir det ikväll du gör den?

Åh jag längtar! :-P

Svar: ska försöka spela in nu under kvällen ;)
Starsprinkle

2012-10-31, kl 15:02:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0