braindead

Så var det kväll även denna tisdagen.
Om en vecka idag blir jag sövd.
Fattar inte varför jag är nervös när jag blivit det två ggr innan men men,jag funkar som jag gör ^^

Pojkvännen for hem till Västra Götaland i eftermiddags..
Nu dröjer det cirka 2 långa veckor igen tills vi ses,blargh!
Och jag har inte gjort särskilt mycket mer idag än att...ja,inte mycket.
Tänkte jag skulle ta det där videoinlägget ikväll men kom på att jag inte orkar kleta på smink.
Förhoppningsvis imorgon.
Hold on folks,jag har faktiskt inte glömt ;)

Igårkväll var det en jäkla massa tvättande,alltid lika skönt när man är klar.
Fast korgarna fylls ju rätt snabbt igen.
Sen på kvällen när kidsen lagt sig mös vi till 'Braindead',riktigt längesen jag såg den.
Typ när jag var 14 eller nåt.
14 åååår sedan.
Cheeses,jag börjar bli gammal .

Gaah,kan det bli torsdag snart....Dagarna innan pengar sniglar sig verkligen fram.
Suck!

/HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mikael Karlsson

men man behöver väl ändå inte kleta på smink för att spela in en video ? Kram

Svar: joo jag behöver det ^^
Starsprinkle

2012-10-17, kl 07:44:21
URL: http://queerguy.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0