Fullt ös medvetslös!

Oj vad social jag var igår ^^

Runt 17 kom Holgerbär med familj (Sara heter hon iofs,gubben pontus och ungarna Freja och Tor).
Freja och Leeloo skulle peppa lite innan kvällens disco.
Spike (vars klass höll i det) gick precis iväg för att förbereda lite.
Man fick klä ut sig om man ville så han förvandlades till punk ;)
Tror nog fan han var den enda som var modig nog att faktiskt klä ut sig,duktiga lillfisen min <3


När småbrudarna var klara och klockan blivit 18 så knallade vi allihopa upp till skolan.
De var minsann lite pirriga,det märktes men förväntansfulla.
första discot liksom,whoop whoop.


Mötte Sandra där uppe som påpekade att jag minsann skulle vara där inne och dansa men jag fick förklara att jag absolut inte fick det för Spike.
Han tycker jag är så otroligt pinsam.
HAHA,jag älskar det.

Linda (kompis) haffade mig också.
Hon hade några My Little Pony's till mig.
Mnååå,jag fick dem helt gratis,samt några tillbehör.
Så sjukt gulligt av henne.
Tack tack tack! <3


Ungarna avsläppta så knallade vi tillbaka.
Pontus och Sara skulle bjussa på nåt käk,gulliga som de är.
Så de började greja lite med det och jag fick visst inte kika särskilt mycket.
Så kom Majki,vi snackade skit och den var maten klar typ.
Sjukt goda skink/pizzabullar.
OMG,jag hade lätt kunnat äta upp allihopa helt själv.
NOMZ som fasen!

Sen kom Hanna och Jossi,mer prata strunt....
Så hade klockan blivit 19.30 och då knallade vi upp för att hämta småbrudarna medans majki rakade hanna...På huvudet ;)
Freja och leeloo hade haft jättekul,de hade dansat,köpt mumsigheter och jaa,haft skoj helt enkelt.
Härligt.

När vi kom tillbaka så blev det fullt ös,herregud.
det var barn överallt.
Tre ungar på stackars mig som låg på golvet..de var på benen,mellan benen,på huvudet...överallt.
Hanna satte sig på mig.
De klängde på majki....
Jösses.
Haha.
Det blev varmt och svettigt aj täll ju.


Sara tog massa bilder som jag vill se.
Denna sexiga skickade hon till mig iaf ;)

HAHA!

När kidsen var slutkörda så drog de vidare hemåt.
Hanna och Jossi stannade kvar ett tag till dock och det blev mer struntprat.

Well,helt plötsligt var klockan halv tio och Leeloo hade fått vara vaken mer än länge.
Skickade hem lesbianerna och la dottern.
Spikey kom hem nånstans efter 22,de hade tjänat nånstans runt 6000:- så det var ju inte illa alls :)
Härligt.

Men nu ska jag inte sitta här,ska plocka undan lite och ta nåt att äta för magen kurrar.

//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Laman

Jätte fina Ponies!!
Remember att Sundance är Spansk ^_^

Svar: that i will ;)
Starsprinkle

2012-11-02, kl 14:03:18


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0