Hela jag luktar sprit.

Just utkommen från duschen med descutan.
Nu luktar hela jag sprit,haha.
Fast jag tänkte på det där....
Jag blir steril när jag nyss tvättat mig med det där men så fort jag hoppar i kläderna så försvinner ju steriliteten (om man nu kan säga så).
Måste kliva upp runt 05 imorgon bitti för att hinna Descutanduscha igen och vakna till liv innan jag knallar bort till bussen.
Nervös.com - japp.

Druckit sista koppen kaffe för idag,om en timme början fastan.
Fan vad jobbigt att inte få dricka morgonkaffe imorgon bitti ^^

Oh well.
Tänk på mig imorgon :)

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Zandrama

Det jag tyckte var skumt när jag skulle gör konisering (ta bort en bit av livmodertappen) så skulle jag inte alls duscha av mig och bli steril O.o
Glad att jag slapp det för det lät mindre skoj xP

2012-10-23, kl 21:20:04
URL: http://belpet.wordpress.com
Skrivet av: Myzan

Visst är det mysigt när håret känns som svinto ;-P

Svar: extremt ;)
Starsprinkle

2012-10-25, kl 16:32:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0