Tråkdag

Holy crap vilken tråkdag.
Heeeeela dagen har vart seg o långtråkig.
Sådär supertråk så det liksom går _över_ tråktröskeln så man istället blir halvt apatisk och inte ens gör något fastän det finns saker att göra.

Skulle jag stava jävligt illa så är det pga nytt tangentbord.
Fick låna broder Mickes som lyser tjusigt blått och är hundra ggr fräschare än mitt gamla snusk som man blir rädd för när solen strålar lyser på det och avslöjar allt snusk ^^


Väntar på att jag ska bli trött så jag kan lägga mig...
Slötittar på 'polisskolan 6' på tv i brist på annat.
Blä,hoppas morgondagen är roligare.//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0