Bil...

Sitter och dreglar över hus etc på Blocket.
Drömmer mig bort lite.
Jag skulle inte tveka en sekund att flytta till hus om jag hade bil.
Bil,bil,bil...
Den som hade råd med körkort,det hade vart något.
Oj vad mitt o kidsens liv skulle bli bättre.
Seriöst,det kan göra så mycket.
Vi skulle kunna ta oss till ställen.

Oh well,nångång kanske.

Vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad fan det är men igår var jag så snuskigt trött och sov hur mycket som helst.
Så fort jag fick en chans la jag mig.
Hoppas hoppas hoppas det inte blir likadant idag!

Booooriiiing inlägg.
Skitsamma.

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: jässica

man kan ta körkort billigt om man vill, övningskör bara hemma, plugga teori etc, halkbanan kostar runt 2000 och uppkörning o skrivning 100kr kanske, inte alls dyrt

Svar: really?Fast antar du menade 1000 där för uppkörning,skrivning etc?
Starsprinkle

2012-09-11, kl 09:46:45
Skrivet av: jässica

ja jag menade 1000 ;) så inte så jättedurt, men du kan nog räkna på kanske 4000, men då gälelr det ju att du övningskör hemma, en billektion på min bilskola kostar 410 för 70 min, apdyrt..

Svar: okey,tack så jättemycket :)
Starsprinkle

2012-09-12, kl 00:43:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0