Finne på fittan

Alltså..Vad fan!
Jag får finnar på de mest konstiga ställen som den hormonstinna tonåringen jag är (*host*).
Nu har jag en _stor_ jävel på fittan.
Vem fan får det liksom?
Eller vad vet jag,kan lika gärna vara ett ordentligt inåtvuxet hårstrå.
Satt igårkväll i soffan med rakblad o försökte få ut helvetet men det gör så djävulskt ont så ingen lycka där inte.
Bara att vänta ut den I guess.
Uhhhh blä!

Könsbestämde spindel för första gången igår.
Lite häftigt.
Så nu vet jag hur man bär sig åt.
Lite pilligt men spännande :)
På bilden är nyömsade tjusiga satan (G.Rosea 'red form')


Spenderade gårdagen med att städa.
Massa.

Fan,har funderat ett tag nu på att försöka börja skriva om olika ämnen.
Visst,vardagstråk också men ämnen av alla möjliga de slag...så det blir lite mer liv i bloggen.
Den är så trååååkig!
Har dock bara kommit på ett enda ämne ännu.
Haha,folk kommer inte tåla min åsikt gällande det men det skiter jag i.
Tragiskt när folk inte kan hantera andras åsikter.
Jag har vänner som är både homofober och nazister....jag tycker om dem som människor men inte deras åsikter,men de får tycka precis vad de vill.

Kom gärna med tips på ämnen att skriva om :)
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Haha, jag har haft flera. Hittade en senast igår :P Försökte klämma den och det gick lite, men som du säger, fy fan vad ont det gör XD

Svar: men denna är stor!
Starsprinkle

2012-09-12, kl 09:09:39
URL: http://cambiamento.blogg.se/
Skrivet av: Olivia

Haha! Så komiskt. Jag upptäckte igår att jag hade en finne på fittan och jag tänkte exakt samma sak, "vem över 20 får en finne på fittan" :bigeyes:

Svar: haha fy fan vad skönt att jag inte är ensam.
Starsprinkle

2012-09-12, kl 09:22:09
URL: http://poltergeist.spotlife.se
Skrivet av: Kungen

Låter helt omöjligt att få en finne där vid din ålder bildbevis tack ^^:bigeyes:

Svar: hahaha noooo waaaaaay ;)Utan finne - no problem men annars - hell no ^^
Starsprinkle

2012-09-12, kl 12:00:26
Skrivet av: Kungen

Kommer o klämmer ut den sen bildbevis då ;-P:-P

Svar: höhöhö :p
Starsprinkle

2012-09-12, kl 13:33:30


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0