Glashem

Just tagit morgonciggen ute på balkongen....oh jäklar vad burrigt det är ute idag.
Termometern visar 5 grader.
Nu är det höst minsann :)

På tal om cigg så ska jag köpa nikotinplåster nästa gång jag är uppe på byn.
Spännande...och läskigt.

Har börjat samla på min olika ämnen att blogga om som jag skrev här för några dagar sen :)
Har inte fått ihop mycket men lite grann iaf ;)

Igår tog jag två gamla glasburkar och fixade iordning lite bottensubstrat i,samt plastväxter och några pinnar.
Det blir hem till mina två smååå bebisspindlar som jag får hem idag eller imorgon.
Två A.Versicolor.
Sjukt fina spindlar!
Haft sån innan :)


Igår började skyttet för Spike igen,härligt.
Han tycker det är så roligt.
Och Leeloo hade gympa för första gången i skolan vilket gillades :)

Grubblar mycket...
Inte så ovanligt nej,men nu är det extra mycket.
GAAAH!
Förvirrad!

Oh,nästa månad har jag äntligen tid hos min psykläkare igen.
Då ska vi prata om att ta upp utredning av ADD etc
För nåt sånt skit har jag.

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Har läst din blogg i några år nu och gillar den verkligen.
Var ettag sedan jag kommenterade något.
Jag har avslutat min utredning för ca 3 vackor sedan nu och jag har ADD precis som jag själv trodde. Jag tror nog att man kan känna på sig själv att det är något som är galet, så som du gör.
Det känns så himmla skönt att äntligen få en förklaring vad som är problemet och att man faktiskt INTE är dum i huvudet för att man har ADD.
l
Lyckatill med utredningen

Svar: Åhh vad skönt för dig!Längtar ihjäl mig efter min utredning!
Starsprinkle

2012-09-20, kl 22:10:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0