Grattis finaste mamma <3

Godkväll..eller nej,natt är det visst för klockan är över 12.

Jag har just tatt mig en dusch,tänkte jag ska dra några rader om denna fredag sen intaga soffläge innan jag kryper ned under täcket.
Jag är helt barnfri,bara jag och odjuren hemma :)

Världens finaste och bästa,mest underbara mamma fyller år idag.
Nämligen MIN mamma ♥♥♥
Eftersom jag är pank så får hon efterskottspresent av mig men sålänge fick hon små presentkort.

Var uppe och fikade där i eftermiddags :)

Och klappade lite på fina Ninjan som fortfarande avskyr mig efter kloklippningen.
Mer långsint katt får man leta efter,seriöst.
När jag kommer i närheten så tittar hon bort och försöker komma ifrån mig,knas.
Men söt är hon.


Robin var här en sväng under kvällen,mycket trevligt.
Det var allt för längesen.
Han hämtade en dataskärm som jag sen ska få en spindel för :)
Yay.
Blir förhoppningsvis i slutet av nästa vecka.

Nej,nu ska jag lägga mig i soffan och titta på 'Svampbob'.

Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Grattis till din mor :) , Vilken fin gest det där med dom egna presentkorten :)
Kram

Svar: :)kram tillbaka
Starsprinkle

2012-09-15, kl 00:41:00
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0