Grinig & gråtfärdig

Mitt planerade rökstopp gick inte så överdrivet bra.
Skulle ju lagt ned i lördags (1a sept) men kände direkt att jag inte var redo.
Så igår försökte jag mig på det hela.
Rökte mina tre sista cigaretter på morgonen,de var slut 7.30.
Och satan vilket dåligt humör jag var på sen hela dagen.
Det var inte festligt någonstans.

Förra gången jag slutade röka så övergick jag ju till snus så det var inte särskilt svårt.
Denna gången - nej.
Vid 17.30  hade jag alltså inte rökt på 10 timmar och jag mådde skit,var riktigt grinig och gråtfärdig.
Köpte cigg...
Blev mig själv igen.
Så jävla synd men så är det.
Ska kolla upp vad plåster kostar,för jag klarar inte detta utan hjälpmedel känner jag.

Tuggummin vill jag inte ha för jag tycker de smakar riktigt vidrigt.
Har en sån Zonnic (stavning?) spray hemma men den är så galet starkt så den klarar jag inte.

Men jag ska på det igen...Att sluta med ciggen det vill säga.

Och jag ska försöka sluta när inte M är här (som nu) för han klarar inte av att jag är grinig,då blir han det med etc etc.
Det funkar inte.

Oh well//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Belinda

Har du testat en sån där elektronisk cigg?
Fick hem min förra veckan och ska använda den när jag ska sluta (när det nu blir) tror det funkar mycket bättre än något annat.

Svar: naah,jag behöver något med nikotin.
Starsprinkle

2012-09-04, kl 08:36:45
URL: http://belpet.wordpress.com
Skrivet av: Thina H

testa hypnos kanske? jag menar, att lära sig hypnotisera kan inte va så svårt, eller om du känner nån som kan kanske, man kan bli hypnotiserad till att tycka cigaretter smakar så jävla äckligt så när man röker en vill man aldrig mer ha en till

Svar: DET vore något!
Starsprinkle

2012-09-04, kl 09:27:25
URL: http://aspie.blogg.se
Skrivet av: Belinda

Ja men det är nikotin i dom ;) Men inget av de där dumma, skadliga skiten finns i den :P

Svar: really?Länk till stället?
Starsprinkle

2012-09-04, kl 13:40:10
URL: http://belpet.wordpress.com
Skrivet av: Emma

Testa sugtabletter? Mycket bättre än tuggummi. Sen att jag fortfarande tar dom 1 år efter jag slutat är ju en annan femma, men jag röker iaf inte! :D

2012-09-04, kl 14:30:28
Skrivet av: Anonym

rekomenderar STARK boken "entligen icke rökare" av allen carr...det är de ända du behöver. krukset är att du ska röka medans du läser boken, fast det är rätt bra tycker jag.

Svar: fick tips om den av en annan också,jag är välidgt nyfiken!
Starsprinkle

2012-09-04, kl 21:01:04
Skrivet av: Belinda

http://gratis-ecigg.com/fb_app/se_taevling_1/
Där får man ett "gratis" startkit för 79 kr, kom ihåg att avsluta prenumerationen när du får hem första bara, annars får man paket varje månad som är svindyrt.
http://xsmoke.se/
Längst ner på sidan står det om hur den funkar. Patronen innehåller en niktonhaltig vätska.
Dom här är awesome iom att du kan röka dem VART som helst iom att det inte är riktig rök :P

2012-09-05, kl 08:52:38
URL: http://belpet.wordpress.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0