Han kom från ingenstans.

Igår blev det fullt hus under eftermiddagen.
Hanna och hennes vän Josefin (träffade den söta tösen på Pride) skulle komma hit på lite kaffe och struntprat.
Men så ungefär i samma veva kom även Marie,morsan och lillebror.
Sen Henke.
Så det var bara att sätta på fulla bryggaren.
Morsan hade med sig äppelmunkar,fick dela dem så det skulle räcka till alla :)
Mycket trevligt iaf även om jag blir väldigt virrig när det är massa folk här,haha.

Knallade sen bort till Lidl,glömde köpa med hälften av allt jag skulle ha.
Haha,så går det när man går med massa folk.
Jag frågade iaf tjejen i kassan vart de har slicklappar :p
(Hanna utmanade mig)
Folk dog av skratt typ ;)

På väg till Lidl så dök Majki upp från ingenstans,helt utan förvarning!
Cheeses!
Jag hade inte den blekaste aningen om att han skulle komma.
Han ville prata...diskutera...kämpa för oss.
Ohhh,jobbigt!!!
Jag vet varken ut eller in!

Bortsett från att diskutera en massa idag så blir det även att knalla bort till Lidl igen för att köpa det jag glömde igår.
Så ska jag flytta datorn in till sovrummet.
Vill kunna ligga i sängen och kolla på film ju,saknar det!

Nu ska jag klä mig//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0