Jag orkar inte längre.

Att stå och stampa på ett och samma ställe.....dag ut och dag in...
Jag orkade inte längre.
Det började tära på mitt psyke.

Pratar om mig och Majki såklart.
Vi är ju inte tillsammans men har vart som det den sista tiden ändå.
Kärleken finns ju där och vi båda har velat att vi ska kunna bli tillsammans "på riktigt",vi har strävat mot det.
Men det har nu gått över 1 år sedan han klantade sig...men tilliten har inte vuxit något ändå.
Trots att jag försökt på alla sätt och vis och han har gjort allt han kan för att jag ska kunna lita på honom.

Det här gör ont.
Inte bara för mig,för honom också.
Vill inte ha det såhär.
Men jag orkar inte längre...Tyvärr.
Måste försöka släppa honom.

Hjärtat värker.



Här kommenterar du:
Skrivet av: Kungen

Jobbigt sånt där :(

2012-09-17, kl 08:28:23
Skrivet av: Jessica

Kanske dags att sluta umgås helt? Svårt att släppa taget annars
<3

Svar: Har funderat på det :/
Starsprinkle

2012-09-17, kl 08:50:29
Skrivet av: Tina

Gråter för din skull.

Svar: men då :(Gör inte det :(
Starsprinkle

2012-09-17, kl 19:17:22


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0