Koffeinöverdos

Söndag alltså...

Fan vilken koffeinöverdos jag hade förut idag.
Var helt skakig,riktigt obehagligt.
Fick fokusera som fan när jag skulle kleta på eyeliner så det inte skulle hamna i halva ansiktet xD
Uhh.
När ska jag lära mig att inte häva i mig så förbannat mycket kaffe?
Försökte häva i mig så mycket vatten jag orkade för att rensa lite.
Fan,visste ni att det tar ungefär 24 timmar för levern att rensa ur alla gifter efter EN kopp kaffe?
Det fick jag veta idag minsann.
Så mina 8 koppar på några timmar - ah,det tar en stund ^^

Började tvätta klockan 15.
Spike hade en mycket trevlig hemläxa från hemkunskapen ;)
Att tvätta!


Så han fick sköta allt,jag bara visade,pekade och förklarade.
Han gjorde ett utmärkt jobb med allt från att hälla i tvättmedel till att slänga in det i torktumlaren osv osv.
Skitbra läxa tycker jag :)

När första maskinerna var igång så cyklade jag bort till J.


Egentligen för att dricka kaffe men det blev vatten för min del.
Så fick man mumsig sandwichglass och massa struntprat.
En av hans vänner kom oxå upp på kaffe men jag hann inte stanna så länge för Spike ringde o gnällde över att vi var tvungna att fortsätta med tvätten ;)
På tal om J så verkar flera läsare känna honom ^^
Fast inte så konstigt - alla känner apan ;)

Imorgon är det skolkort :)
Alltid kul att se hur de blir.
Fast det brukar dröja sisodär hundrafemton år.

Och det var allt för mig//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0