Nålbitare.

So...Idag...Lördag..

Klippte lillebrors hår som var ett stort fluff..eller ja,typ..iaf enligt honom.
Jag har blivit hans personliga frisör tydligen.
Färgade bort min fula blonda utväxt så nu är det helsvart och fint igen :)
Spenderade massa timmar med att flytta omkring både det ena och det andra.
Nu är datorn inne i sovrummet,blev supermysigt.

Och i vardagsrummet blev det lite mer yta,hur skönt som helst.
Men åhh vad jag vill ha upp hyllor och skit på väggarna,det blir aldrig av :(
Väggarna är så nakna och tråkiga.
Sen har jag superfina gothiska plansher men behöver stora ramar till dem.
Sätter jag upp med bara nålar så har katterna en underlig jävla förmåga och behov av att bita ned just nålarna.
Livsfarligt ju,dumma djur.

Nu när allt är iordning så ska här slappas,kolla på tv och försöka koppla av lite.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-upp-till-27-tum/tv-16-23-tum/andersson-led2241fdcdvdpvr/167483.6162/ sån tv har vi till tv/dataskärm i sovrummet billigt och riktigt nice :)

Svar: sweet!
Starsprinkle

2012-09-22, kl 22:41:08
Skrivet av: thina h

groucho håller oxå på sådär med nålar. knäppkatt.
men använd häftmassa!

Svar: då blir det ju fläckar på tapeten :(
Starsprinkle

2012-09-23, kl 01:03:51
URL: http://www.aspie.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0