Okey,vi försöker en sista gång då.

Kommer försöka igen.
En sista gång.
Funkar det inte nu heller så försöker jag inte mer,då har jag iaf gjort allt i min makt.
Då slipper man fundera över om det hade funkat om man gett det ett sista försök.
Jäkla flängande mellan mig och Majki ;)
Han har verkligen visat att det är mig han vill ha osv.
Så..well..one last time.

Igår var M och jag bort till Robin.

Tog en kaffe,snackade strunt,hälsade på hans mysiga grodor,varan,spindlar etc.
Så hämtade jag mina två nya små kryp.
Små,små bebis A.Versicolor.
Får inte till någon bra bild på dem för de är så pyttefjuttiga men lånade en bild från Google.
Knallblå när de är små och andra bilden är en adult.
Vackra kryp.


Fick med mig lite kackerlackor oxå (foderdjur).
Hans vuxna var riktigt söta och det kändes lustigt..nästan lite mysigt när man hade flera styckna som gick runt på handen.
Men de små ungarna,de är bara äckliga xD


Förhoppningsvis får jag snart hem en startkultur så jag kan odla egna.
Blir dyrt annars.
Ni kan inte ana hur fett överpris alla djuraffärer tar för kryp.
Helt galet!
Kan ta syrsor till exempel...5 kronor för EN...

Efter Robinbesöket begav vi oss i höstkylan bort till Netto sen vidare hemåt för att laga mat.
Kvällen spenderades i sovrummet tittandes på nyaste 'Resident Evil' filmen som var okej men inte skitbra.
Första filmerna är bäst,så enkelt är det.

Och nu är barnen iväg till skolan,jag ska krypa ned under täcket igen,fick ingen bra sömn inatt,vred o vände mig..

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Yuck! Äckliga skalbaggar! Och spindlar med för den delen ;) Behöver nog inte säga att jag är Extreeeeemt rädd för allt som har mer än fyra ben :p

Jag hoppas verkligen att det kan funka mellan er, ni är så fina tillsammans! :love:

Svar: haha ;)
Starsprinkle

2012-09-25, kl 10:31:57
URL: http://barajagochmitt.blogg.se
Skrivet av: Sanna

Finns det ingen risk att kackerlackorna smiter och förökar sig och sedan invaderar hela ditt hus??
Kanske dum fråga men jag fick den tanken på engång. :bigeyes:

Svar: nejdå,man får se till att ha små små lufthål bara och hela burkar att ha dem i :)
Starsprinkle

2012-09-25, kl 10:37:58
Skrivet av: Pia

vi hade syrsuppfödning när vi hade alla våra reptiler. Skulle aldrig funkat annars! Fina djur du har. :)

Svar: eller hur,man måste nästan ha det om man inte är rik :)
Starsprinkle

2012-09-25, kl 15:14:37
URL: http://www.123minsida.se/pijo8
Skrivet av: Pia

vi använde de genomkinliga backarna från ikea :) funka perfa. Låter lite som lilla huset på prärien bara :P

Svar: perfa ;)
Starsprinkle

2012-09-25, kl 15:45:57
URL: http://www.123minsida.se/pijo8
Skrivet av: Suzi

Önskar dig och gubben din all lycka :). Jag kommer hålla både tummar och tår för att det kommer funka mellan er. <3 xx

Svar: taack raring <3
Starsprinkle

2012-09-25, kl 21:07:32
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0