Spelfjäskande.

Morron morron.

Idag går mina små avkommor till skolan.
Skrev i kontaktboken att de får höra av sig om Leeloo skulle bli hängig så jag kan hämta henne.
Men annars är det ingen större fara mer än kraxigheten.

Oh jösses vad Spike fjäskar stenhårt nu :p
Han vill ha ett spel och jag sa åt honom att visst,det kan han få om han ser till att hjälpa till mer här hemma utan att gnälla och utan att jag ska behöva tjata på honom.
Igår...damn..han diskade och torkade efter vi ätit :)
Duktiga killen <3
Får se om han fortsätter i samma stil ..då ska han få det jäkla spelet.
Han har bara tjatat om det i hundra år...ungefär. ^^

Äntligen tvätta idag,skulle jag gjort för längesen men jag har en sån där magisk förmåga att ibland (ofta) glömma bort mina tvättider.
Men nu jävlar har jag skrivit upp det överallt,ska sätta alarmet på mobilen också,haha.

Önskar jag hade ögonbad hemma.
Har suttit nåt jävla crap i ena ögat sen igårkväll.
Det är måttligt störande och jag får inte bort det.
Gaah,små störande moment.

Oh well,nu mer kaffe.
//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0