Väktarbesök

Godkväll.

Är ensam hemma ikväll med,passar på att njuta.
Tittar lite halvt om halvt på filmen 'Förtrollad' som går på 4an nu.

Tidigt imorse fick jag väktarbesök som ville ha kaffe.
Det var bara att snällt kliva upp o sätta på bryggaren :)
Satt och snackade skit med J några timmar som nyss kommit från jobbet.
Sen drog han hemåt för att sova o jag behövde mer kaffe.



Hmm...Mer då...
En kvinna från Askersund var här och köpte min bärbara dator.
Använde den ändå aldrig som jag tänkte jag skulle göra.
Stod ju bara och dammade sen har jag för dåligt tålamod med sega datorer.
Jag orkar inte sitta och vänta medans en sida laddas,får spasmer ju!

Eftermiddagen knallade jag bort till J för att kolla en gammal servis,tog en snabb kaffe och vidare hemåt igen.
Annars har det inte vart så mycket mer.

Nu ska jag tvätta av nyllet..hej hopp gummisnopp//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Jag

Jocke ju, sjukt rolig människa :)

Svar: oh ja,visst är han :)
Starsprinkle

2012-09-16, kl 01:34:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0