Är jag hemsk då?

Åh fy fan vad jag har städat nästan hela dagen.
Nu är inte min rygg snäll mot mig men jag får delvis skylla mig själv eftersom jag aldrig lär mig att jag ska b ö j a benen när jag ska ta upp nåt från golvet.

Har gjort allt från att dammsuga och skura golven till att skrubba rent den superäckliga grillen och städa toaletter.
Pjuh.
I botten av grillen låg det som ett tjockt äckligt laget senap.
Fy fan vad vidrigt,vet inte ens v a d det var men jag slet och nu jävlar är den fin.
Man ska ju rengöra grillhelveteet efter varje gång man använt den men så långt kommer jag aldrig.
Grilla till helgen,appselut.
För igår fixade jag även till ute på balkongen,hur mysigt som helst.
Satt där ute förut idag med lite kaffe och Megas ville sola mitt på bordet ;)




Imorgon fyller jag tydligen år ja.
Nånstans på morgonen ...nånstans runt 09 tror jag morsan klämde ut mig 1984.
Blir inget firande för det är ingen som har råd ändå.
Gaah,jag vill vara liten igen och få massa,massa presenter.
Är jag hemst som känner så?
Det skiter jag i,jag älskar presenter men i min familj har ingen det gott ställt tyvärr.
Dock kommer jag göra en tårta tills lördag,vill inte äta det mitt i veckan.

Det går liksom tillräckligt trögt på viktfronten,blargh!

Nu ska Leeloo i säng,sen en dusch för mig och invänta Greys Anatomy.
//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0