!!!!

Får ångest av att inte kunna träna.
Nästan känner hur jag blir fetare och fetare.
Hade gått upp ungefär ett kilo när jag vägde mig,fan inte okey.
Måste bli friiiisk!!!!!!
Gaaaaaaaaah!
Visste ni att man inte får träna när man har feber och/eller halsont?

Så är det snart dags för montan oxå,märks verkligen för jag börjar bli mer och mer grinig.
Tänder till extra lätt på allt och vill strypa alla typ.
Skitfestligt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Man ska ju i huvudsak undvika träning vid infektion i kroppen, främst konditionsträning. Har du varit sjuk mer än tre dagar utan att ha blivit sämre så kan du ändå träna styrketräning men tänka på att pausa lite och inte ta ut dig helt.

Svar: Då borde jag ju kunna börja träna lite lugnt iaf nu?
Starsprinkle

2013-04-25, kl 19:39:01
Skrivet av: Anonym

Ja klart att du kan :)

2013-04-25, kl 22:38:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0