födelsedagsfika.

Idag tog vi födelsedagsfikat.
Jag slängde ihop entårta med fyllning jag aldrig provat förut.
Ena lagret blev med ananas och banan.
Andra lagret vit choklad och vaniljkräm.
Uppe samt runtom - vit choklad/geishafluff.
Blev helt okey :)
Så satte jag på ett ljus till mig själv också,höhö.
Morsan bakade übergoda fiffirutor...andra kallar dem kärleksmums eller moccarutor.
Kärt barn har många namn säger de ju.
Jag har vart sjukt trött sen vi fikade...kanske var pga allt socker?
Ingen aning,wierd.



Imorse kom Megas ägare C hit.
Hon visade mig hur megas ska rakas osv.
Satan vad tjusig hon blev nu utan det fula vita fjunet i ansiktet och på ryggen.
Hon blev som en helt annan hund.
Badade och kammade henne när C åkt så nu är hon skitsnygg.
Min lilla nakna hjärtefjärt ♥

Nä usch,trött tjej är trött.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Ska inte en nakenhund vara naken utan att rakas?

Svar: kinesiska nakenhundar finns med olika mycket hår.Megas är en så kallad 'hairy hairless' så hon får lite fjun,vilket inte är snyggt så de tar man bort.
Starsprinkle

2013-04-06, kl 20:39:57
Skrivet av: Anonym

Varför redigerar du alla foton där "hornen" syns? Är det för att dom ser så där röda och svullna ut som på nått foto längre ner?

Svar: haha nä,absolut inte.
Starsprinkle

2013-04-07, kl 07:45:05
Skrivet av: Emma

Hur är Megas ägare? Har ett vagt minne av att den andra hunden du hade, den ägaren var jättekonstig så hoppas det går bättre nu! Megas verkar vara superduper lycklig :D Har du henne på "foder" eller ska du ta över henne så småningom?

Svar: Precis,jag har ju tyvärr lite dåliga erfarenheter men megas ägare tycker jag om,det går att prata med henne,diskutera osv :)Har henne inte på foder ännu utan på lån.
Sen blir det foder

Videoblogg var en bra idé.
Har inte blivit någon bara för jag inte vill se mig själv på video,tkr jag är för tjock.
Starsprinkle

2013-04-07, kl 20:06:47
Skrivet av: Emma

P.s En videoblogg vore najs, var länge sen nu!

2013-04-07, kl 20:07:29
Skrivet av: M.

HUR gör man geishafluff?? Lät ju supergott!!

Svar: precis som dumlefluff.man kan göra massa olika fluff.
Jag tog bara geisha choklad..två kakor ..smälter dem med 3 dl vispgrädde.
Det får inte koka.
Sen i en burk med lock under natten för att vispa dagen efter.
Starsprinkle

2013-04-08, kl 11:13:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0