Med ett kritiskt öga...

Det är riktigt jävla tålamods och motivationsprövande att ställa sig på vågen samt ta fram måttbandet och noll har hänt
Jag sitter och läser för fullt om andra i samma sits.
Det vill säga de som tränar men inget händer.
Jag har inte tyckt jag ätit för mycket men ska med ett riktigt kritiskt öga ta mig en titt på det nu.
Får bokföra vad jag äter och hur mycket.
För uppenbarligen får jag i mig mer än vad jag gör av med.rätt logiskt.
Har slutat med vitt bröd,äter nästintill aldrig pasta.
Blir det ris eller potatis så äts det inte särskilt mycket.
Hur i hela helvete lyckades jag gå ned 13 kilo (eller hur mycket det nu var) för ett par år sedan?

Gaaah!

Åh,igår fick jag presenter!!
Två..på samma dag,av olika människor.
Hanna & Jossi kom till gymmet,mötte mig i omklädningsrummet för att ge mig present.
Jag fick pungkulor till samlingen,whoop whoop.
De hade vart o kastrerat Blixten.
<3


Det var 4e paret och även de första kulorna från ett djur som ej är mitt.
Ska försöka fixa några fina behållare till alla kulor men vet inte riktigt vart jag ska leta.

Sen under kvällen kikade Marie förbi och jag fick - MLP klocka-
IHHHHHH!
<3<3<3
Vilka awesome presenter från mina fina vänner,tusen tack <3

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Uteslut potatis & ris också. Börja ät havregrynsgröt med lite sylt på alt. bär på - supergott & mättar. Jag äter det till frukost & middag. Lunch äter jag t.ex fisk med stekta grönsaker eller soppa (hemmagjord helst). Sen försöker jag hålla mig sysselsatt för att inte småäta, dricka kaffe eller pepsi max alt. ett par bitar viktväktarlakrits. Det är jävligt kämpigt.. men man får verkligen försöka kontrollera sig.. :-s

2013-04-17, kl 08:29:46
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: newronica

En exakt likadan klocka hade jag när jag var liten :-D

2013-04-17, kl 09:31:37
Skrivet av: newronica

En exakt likadan klocka hade jag när jag var liten :-D

Svar: <3
Starsprinkle

2013-04-17, kl 09:31:57
Skrivet av: Danielle

Jag kan ju tala om för dig, ja har läst din blogg sen lunartiden utan att ta i sen, sen 05-06! och jag har ätit medecin sen 07 beroende på vissa orsaker, men bestämde självmant i november att nu slutar ja med de här, ja ahr ingen anledning att ta någon som ja vet att ja inte behöver längre.. Och till saken är de att ja har förstått så här i efter hand att jag har alltid vart 60-65 till mina 173 cm kg tjej i tonåren. fram till den 07 jag började med skit medecinen och har gått upp sucetift kosntanst sen dess utan att fattat att de vart medecinen som man har tafgit som har gjort att jag ghar "svällt upp inasjkiket och lagt på sen 07 - nov 2012 (Samalgt 20 kg... sen jag slutade med dem i nov har i och endast sattsat på att börja med en sak i taget för att inte få jojobanting så satsade jag först och främst på kosten för att nu till våren lägga till träningen när kosten sitter som den gör nu, vilket är bra, sockerbegeret är borta, och allt flyter på i rätt riktningoch har nu å¨mindre ett halv år och har seb dess gått ner 15 KG utan att ta i från tårna. bilder och så finns i min blogg...från när jag vägde 80-81 kg tills jag är normal stor nu igen väger 66.5 kg åter igen efter att slutat med både medecinen (Som har vart den stora boven att ja adlrig gick ner dem gångerna ja har försökt dem senaste åren, ocho sen ajg slutade så är kroppen återsätälld som den var innan år 07.) och kosten har bara haft en liten betydelse att ja gått ner , kanske lite lpus i kanten... men så kolla upp din medecinen jag åt ju min i 7 år och de blev inge pang bom att ja gick upp 20 kg under ett år utan de smög sig på... TÄnkte på på de och kom på de att du också har ätit medecinen i år och dar..

2013-04-17, kl 17:04:34
URL: http://itsjustonelikeme.blogg.se
Skrivet av: Danielle

Den där bloggen lillaaninjahwilda,blogg.se de är min brors tjej, och råkade signera med hennes inloggnign vilket är fel, utan de är itsjustonelikeme.blogg.se som är min blogg. de var jag som skrev om medecinen kan har en stor påverkan utan tvekan att du inte går ner, och ksoten har en liten betydelse, med tanke på att du tröänar och märker inga större skilnader, jag gick ju upp 20 kg utan att ens märka av de, för att de smög sig på under sju år. eller avd de blir, och sen ajg slutade med medecinen och fokurserade på abra en sak i taget, antignen ksoten eller träningen vilket blev kosten , och slutade med m edecinen så var 15 kg borta under ett halvår.. bilder finns på min blogg. så du ser lite skilnader, fast dock så finns de inge nyaste bilder har inte haft orken att ta nya bilder, med tanke på att man jobbar och så,men de kommer inom kort. ( min blogg: http://itsjustonelikeme.blogg.se) Kram danielle

Svar: tack tack :)
jo,jag har gått upp av mina antidepp,dock kan jag inte sluta med dem :(
Starsprinkle

2013-04-17, kl 17:08:46
URL: http://itsjustonelikeme.blogg.se
Skrivet av: Ida

Matdagboken.se kan jag rekommendera! Skriv in allt du äter där! Räkna kalorierna och håll dig på ett underskott på ca 500 om dagen så kommer du förlora vikt :)

2013-04-18, kl 07:21:28
Skrivet av: Anonym

Kanske kan någon av dessa funka till kulorna :-d http://www.pandurohobby.se/Katalog/60-Spara-Forvara/6010-BurkLada/601025-Glas

Svar: Underbart,tusen tusen tack.,glad jag blev nu!
Starsprinkle

2013-04-18, kl 09:49:21
Skrivet av: fredrik

Hehe varför samlar du på pungkulor?

Svar: Började med att jag ville spara de första efter att katten blev kastrerad sen fortsatte det ;)
Starsprinkle

2013-04-28, kl 02:32:28
Skrivet av: fredrik

Hehe varför samlar du på pungkulor?

2013-04-28, kl 02:32:40


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0