Storpack?

Åhhh,hittade bästa videon igår,så sjukt jävla rolig så ni bara måste se den.
Roligast enligt mitt tycke är 'alligator' och 'kangaroo'.
Jag har tittat på den flera gånger nu och skrattar hela tiden rätt ut!


Någon som vet nån sida där man kan köpa proteinbars i storpack till mindre pris förresten?
Efter träningen igår provade jag denna,skitgod,kostar 15 spänn på Netto men det blir dyrt i längden.


Idag på schemat står det tvätt och gym.
Skulle tvättat igår men flyttade tiden.
noterade alla det?
Bra där,bra där!
//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Sara

Gymgrossisten, fitnessguru kanske mmsport (är osäker på om de har protein bars dock, men checka det) :thumbup:

Svar: ska kika,tusen tack :)
Starsprinkle

2013-04-11, kl 08:40:18
URL: http://www.nattstad.se/ettfullkomligtkaos
Skrivet av: pilli

Omg hahahahahahah.... jag dööör... jag skratta så jag grät... :thumbup:

Svar: jag med,hahaha
Starsprinkle

2013-04-11, kl 08:43:49
Skrivet av: Kungen

Köp ett proteinpulver istället blanda me mjölk svep klart , lite udda smak men man blir van efter typ 100 st ^^

Svar: jodå,jag ska köpa det med,men ibland vill man (iaf jag) tugga ^^
Starsprinkle

2013-04-11, kl 08:47:27
Skrivet av: Cim von Wowern

HAHA SLUUUUTA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!! AAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Svar: eller huuur!
Starsprinkle

2013-04-11, kl 09:36:10
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Dizzy

Antecknat och klart!

Svar: duktig tjej.
Starsprinkle

2013-04-11, kl 17:33:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0