stulen

Inget spännande denna söndag.
Tränat.
Vilat.
Är skittrött.


Fan,min jävla cykel är stulen.
Guuuuud vad jag ångrar att vi inte tog papprena på den när min moster dog.
Ren jävla dumhet!
Hon köpte den ny från cykelaffären för typ 5000:-
Jag hade den låst med vanligt lås samt inlåst i cykelrummet men ändå - borta!

Jaja...intressantare är så blir det inte//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina h

ni jobbar ju brorsan på hyresbolaget, så jag har ju lite kontakter å vet att det inte gäller alla. men när kommun/hyresbolag hittar cyklar lämnar dom in dom på polisen. om ingen hört av sig inom x antal månader så får personen som hittade cykeln för en struntsumma å kan sen antingen behålla eller sälja vidare.
så du kan ju ringa hyresvärden å fråga om dom gör så oxå å ev har nån cykel att sälja? men som sagt, familjemedlemmar har nog förtur, därför har jag just nu en cykel på g om några månader om jag har tur ::cool:

Svar: :D
Starsprinkle

2013-04-09, kl 18:12:50
URL: http://apsie.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0