The green HORNet

Jättemysig dag igår.
Satte utanför i vårsolen med Marie,Camilla och Elin.
Drack kaffe,garvade åt fula saker och kollade på alla kidsen mest de byggde koja och höll på.
Jag har fått ännu ett smeknamn 'the green HORNet'.
Hahaha,jävla flum:
För jag färgade barret grönt igår.
Ser helt giftigt ut,me likey!
Blandade ihop lite olika slattar som jag hade kvar och se,min egenkomponerade blandning fäste iaf :)


Megas låg och softade lite i solen när hon inte sprang runt och utforskade gården eller försökte stjäla Maries sockerkaka :)

Under kvällen hakade jag och Spike på Hanna o Jossi upp på byn.
Hämtade ut paket och handlade lite typ.
Så beställde vi allihopa flottig snabbmat i form av pizza,kebabtallrik och sånt som vi käkade hos mig sen.

imorgon skaaaa vi iväg till gymmet igen första gången efter sjukdomar.
Både känner och ser att jag blivit fetare,syns direkt i ansiktet på mig.
Nya tag,nya tag!

Nej,nu ska jag fortsätta häva i mig morgonkaffet//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0