Tror jag stirrade,kanske t.o.m öppnade munnen.

Vem tycker inte om att fynda?
Precis!
Imorse klickade jag hem två par mjukisbrallor,två t-shirts och ett par adidas sneakers till Spike för en totalsumma på 479:- tror jag det var.
Hur awesome är inte det liksom?
Whoop whoop.

La mig en stund till imorse efter att ha vart ute med Megas samt sjasat iväg kidsen till skolan.
Sen vid 11 var det tvätta,höll på med det tills typ halv tre.
Då Hade Spike kommit hem så vi knallade bort till gymmet.
Leeloo och hennes vän I var också med.
Jag älskar att 'Forma' har ett barnrum där de kan leka,kolla film,spela airhockey osv.
Det är så jäkla bra.

Åh,det var så tufft.
Jag sitter där och trampar för fulla muggar,så ser jag i ögonvrån en kille som liksom...hur ska man förklara.
Tänk er att man har händerna ovanför varandra på typ en lykstolpe eller något annat rakt ,så lyfter man sig själv så benen och fötterna står rätt ut.
Så jäkla häftigt!
Aldrig sett i verkligheten innan.
Jag tror jag stirrade,kanske till och med öppnade munnen...hope not.
Hahaha.
Skulle vilja visa er,men vet inte vad fan jag ska googla på.
Jag får helt enkelt fråga honom nästa gång om jag får ta en bild.

Imorgon ska jag ned till tandläkaren med Leeloo.
Hon gnisslar nämligen tänder på nätterna.Så otroligt högt att jag inte klarar av att sova bredvid henne de gånger hon kommer upp på natten för att lägga sig hos mig.
Det skär i hela min kropp,hemskt!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dizzy

Tror det kallas för the human flag :)

Svar: oh,måste kolla :)
Starsprinkle

2013-04-12, kl 20:29:18
Skrivet av: Thina

Kolla annars videos med folk som kör på strip stång. Dom brukar göra så.
Det är sjukt coolt. Såg ett uppträdande i höstas och han hängde verkligen upp å ner och rakt ut !!! Så coolt

Svar: spanx :)
Starsprinkle

2013-04-13, kl 11:22:07


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0