vårtecken deluxe.

Vilken liten lycklig Leeloo jag fick i eftermiddags när hennes cykel var klar.
Skruvade först åt lite här och där sen bort till macken för att pumpa.
Yaay så glad hon blev.
Så hon och kompisen cyklade här hemma sen för fulla muggar.

Vart bort till Lidl en sväng och njöt av att de sopat bort grus på vägen.
DET gott folk är ett vårtecken!


Jävla Hanna.
Jävla Jossi.
Jävla Dizzy.
Allihopa är sjuka så ingen gymbuddy har jag.
Jo visst, Spike,men det är inte samma sak med sonen som en kompis.
Oh well,förr eller senare borde de ju friskna till.

Tack och hej för mig//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Soumaya

Jag vill med ha cykel och en kärra till för att kunna cykla runt med barnen. Men ekonomin räcker inte till just nu. Får vänta ett tag. Men förstår Leloo att hon vart glad. Vad härligt =D

2013-04-08, kl 21:42:01
URL: http://samotvillingmamman.blogg.se
Skrivet av: Dizzy

Jävla förkylning skulle jag säga! :(

2013-04-08, kl 21:57:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0