Ännu mer kaos + lila

Lääängtar efter helg.
Efter att få sova längre på morgonen.
Meeen,längtar inte efter söndagen för då åker mitt hjärta hem till Växjö igen :/
Uuuusch,vill inte!
Förhoppningsvis kommer han snart tillbaka dock.

Igår var det knas på gården IGEN!
 

En viss herre som var aggressiv o väldigt packad så snuten fick komma o hämta honom.
Jag har pratat med både polisen och soc om denna person då jag känner honom mycket väl.
Men de kan inte göra så mycket tydligen då han ej är 'behandlingsbar'.
Det är en jäkla situation.
Leeloo kan inte vara ute och leka som hon vill på gården o jag måste ha extra uppsikt.
Hörde att flera boende här har fått nog o nu letar nya lägenheter.
Sååå jäkla synd att de ger upp.
Jag tänker då fan inte flytta.
Gaaaah,önskar jag kunde skriva allting jag vill så ni kunde förstå men nej,eftersom det är någon nära.
Damn it.
Vore mycket trevligt om det kunde få vara lugnt idag för nu har snuten vart här varenda dag sedan i fredags.
Inte alltid pga en o samma person men det mesta kretsar runt honom...samt två till.
Han ÄR redan vräkt o hans dörr är igenombommad..men men.

Färgat håret.
Nu är det fint lila.
Skulle egentligen behövt blekt det en gång till innan jag färgen kletades i för det fäste inte särskilt bra på det orange/gula partierna.
Meeeen det gör inget.
Det var ett bra tag sedan jag var lila så det känns gött.

Nu dricka upp kaffet o sen vänta på Hanna & Jossi för vi ska åka ut till kyrkogården <3
//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0