Äntligen & trötta

Lite segt med skrivandet nu men jag har fullt upp med finaste Anton o kidsen :)
I onsdags eftermiddag anlände äääntligen hans tåg hit.
Månaden av väntan har känts som en halv evighet ^^
Åh,min Anton,han är så bra,så fin på alla sätt och vis.
Och båda kidsen tycker så mycket om honom vilket gör mig så jäkla glad!
Till och med Megas som annars inte gillar män alls,ja folk överhuvudtaget.
Hon hoppade upp i hans knä efter han innan ens vart här en timma.
Jag blev måttligt paff.


 
Äntligen fredag,slut på första skolveckan.
Ska bli galet skönt att imorgon slippa kliva upp kvart i sex.
Uhh.
Både jag,Spike & Leeloo är så jäkla trötta.
Lite extra för mig då det inte blivit mycket sömn Antons två första nätter här :p
Har somnat runt 03-04 på morgnarna.
Uhhh.

Nej,nu måste jag försöka få upp Leeloo som bara somnar om hela tiden.
Ska försöka skärpa mig på bloggfronten ^^
//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0