Gravar & scones

Åhh ikväll är det Prideparaden i Örebro men vi kan inte gå i år.
Synd som fan men men,så är det.
Hoppas Hanna o Jossi kan parta lite för mig o Anton med ^^

Var ut till kyrkogården häromdagen med H & J.
Tog bort lite ogräs från Zoras grav o la dit lite stenar som jag och Leeloo målat i glada färger.
Måste ut igen dock för att plantera lite fina växter,det ser så jäkla tråkigt ut nu.
Från början var det massor av söta änglar o sånt på hennes grav..nu är det bara en kvar.
Tänk så jävla vidriga folk är som stjäl från gravar...ett barns grav!
You make me sick!

Tittade även på Daniel o Tobbes gravar.
Ingen sten där just nu då de ska ha en gemensam,så den kommer så småningom.


Åhh,jag får behålla min karl här ännu längre,glad chey.
Typ 1,5 vecka till.
Whoop whoop!
Älskar att ha honom här och skulle kunna skriva hur mycket bra som helst om honom,hihi ^^
Som nu t.ex...Han ställde sig o gör sconesfrukost till oss.
Ihh,bästa mannen <3

Nu ska jag försöka börja dagen.
//HellA



 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Hej fina du!!

Love you blog!! Satt å tittade på din youtube kanal! Kan du inte köra en frågestund igen? Och sedan svara i ett videoinlägg! Fann det hysteriskt roligt när du och Hanna gjorde det.

Pussipuss

Svar: aw tack snälla <3Det skulle jag absolut kunna :)
Om jag nu skulle få tillräckligt med frågor :)
Starsprinkle

2013-09-02, kl 15:42:00
Skrivet av: Anna

Det lovar jag! ;) jag har flera stycken!

Svar: yaay :)
Starsprinkle

2013-09-03, kl 18:27:04
Skrivet av: Hannele

Vad roligt att "se" dig lycklig igen! :)

HAr följt dig några år på bdb/dv när jag hade den och något år sen hittade jag din blogg..

Svar: hh gulliga du <3
Starsprinkle

2013-09-21, kl 10:33:08
URL: http://haaannele.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0