Klitstimulator

Så var det lördag.
Jag fick sova ända tills tolv,den ni.
Shit vad skönt!
Sitter nu med morgonkaffet,klunkar o farmar

Brevbäraren måste vart så trött igår.
Jag fick 4 personers post inkl. min egen.
Vad fan?
Haha.
Eller som en kompis sa - vi fick också en annans post,posten hade nog personalmöte igår.
hahaha ^^

Var uppe på byn igår o hämtde ut en vinst jag vann för lite sen i en bloggtävling.
Vet inte om jag nämnt den.
En dildo och glidmedel iaf.
Inte provat ännu men är lite skeptisk.
Dildon är så jäkla liten.
Trodde jag inte.
Vad ska jag med den till liksom?
Cheeses.
I bästa fall kan jag ju använda den som vibrator o ha den som klitstimulator ;)
Glidmedlet luktar lite jordgubb men tyvärr mestadels sprit.
Wtf?
Oh well,dildon är söt iaf och vattentät ;)


Hade med mig megas upp på byn igår.
Hon åkte buss med mig o morsan.
Den lilla damen är inte stadstränad så hon var jätteflängig o nervös.
Borde med andra ord ta med henne upp mycket oftare :)
Hon har ju tidigare bott mitt ute på landet liksom.


Nej,tack o hej,nu mer walking dead.
Bara 6 avsnitt kvar sen är jag klar o får vänta på säsong 4 med alla andra fans :p

//hellA
 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Sånna där är väl mest som klitstimulator tror jag. Jävligt mini!

Svar: ingen aning.men OM det är så..varför är den då som en pitt liksom..
Starsprinkle

2013-08-17, kl 13:48:54
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Cim von Wowern

Haha jag vet inte! Fattar inte riktigt vad den är till för heller, egentligen.

Svar: lol det kanske barfa är vi som är retards?
Starsprinkle

2013-08-18, kl 06:36:14
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Cim von Wowern

Möjligen! :-d

2013-08-18, kl 12:07:33
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0