Mer kalabalik + ovant.

Tisdagsmorgon,jag o Megas ska strax följa Leeloo till skolan.
Sen hem o surfa fejjan en stund till o sen krypa ned under det varma täcket bredvid den finaste mannen <3

Alltså..Anton.
Jag är inte van vid killar som honom.
Han har stallt sig o diskat ett par gånger o jag har inte ens behövt be honom!
Plockar undan glas o annat som hamnar lite här o där i lägenheten.
Han lagar mat..
Etc etc.
Det är väldigt ovant men åh så underbart.
Igår gjorde han t.ex skitgod lasagne,omnomnom.
Mina kids som är världens mest petiga ungar gnällde dock.
De äter köpt lasagne men ej hemmagjord.
Köpta köttbullar,pannbiffar etc går bra men ej hemmagjorda.
Köpt pizza funkar (dock ej för leeloo som avskyr sånt) men ej hemmagjord.
Ujuj.

När vi stod där i köket o grejade så ser vi plötsligt hur en kille sopar i en kaffekopp i pannan på en annan (jag känner båda).
Det pissade blod från dennes huvud o jag öppnar fönstret o frågar vad fan som händer.
Ringde sen ambulans o jag o Anton satte oss ute hos denna för att lugna ned den (han var full samt hade kniv) tills ambulans o polis kom.
Anton lyckades få denna att lägga undan kniven som tur var,pjuh!
Herregud vad mycket skit det blivit på denna gården sista tiden.
Uttryckning.se hade tydligen vart här informerade Hanna mig om för hon hade sett mig på bild.
 
Händer nytt hela tiden och detta är sedan vissa personer flyttade hit.
De _måste_ fan bort alltså.
Innan var detta område helt okey och trivsamt.
Jag tänker då fan inte flytta,trivs med min lägenhet.
Men något måste göras.
Det är jäävligt otryggt för alla kids häromkring.

När de förhört oss så kunde vi gå in till maten igen o fortsätta dagen.
Tvättade mellan 15-22 igår nämligen.
Fy fan vad tvätt.
Men nu funkade iaf båda maskinerna till skillnad från sist.

//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Vicky

Underbart med män som faktiskt kan städa och laga lite mat :love: !
Du förtjänar det!

Svar: tack gumman <3
Starsprinkle

2013-08-27, kl 09:33:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0