Yttre förändring.

Igår var det dags för lite yttre förändring.
Time to get the mohawk back.
Det var flera år sen ju.
Finis Sabina kom hit o rakade till den samt klippte bort alla mina 'svintotoppar' på håret så nu när jag drar fingrarna genom det så känner jag bara lent hår,wunderbar!
Tack snälla stumpan för hjälpen <3
Så kom Dizzy o våldgästade oxå.
Hon fick klubborna jag köpte som tack för hjälpten med Megas när vi for till Gbg o de verkade uppskattade ;)
När håret var klart drack vi alla lite kaffe och pratade strunt :)
Fina tjejorna!


Bakade lite igår under eftermiddagen.
det blev limecupcakes med vit choklad frosting.
De blev nomz men fick inte till lika god frosting som Yenny.
Oh well.
De smakar inte skit iaf ^^

Idag skulle det visst bli galet varmt så jag ska väl spendera större delen av dagen framför fläkten.
Sen först framåt kvällen när det börjar svalna,ja då börjar jag leva. :)

//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0