Katter

Längtar efter nästa helg!
Åka till örebro o Marieberg med Hanna & Jossi för att klapphandla.
Yay vad nice.
Känns som det kommer bli en lång dag men det är det värt.
Så jäkla kul att ge bort presenter och se glädjen och tacksamheten :)
Har nääästan klurat ut vad jag ska köpa till min familia.

Granen är uppe nu.
Ska klä den med kidsen ikväll.
Dock tänker jag inte ha på särskilt mycket pynt i år.
Katterna har redan vält den en gång och det lär bli fler ggr.
Så hävde de ned Leeloos ljusstake så den gick sönder,måste köpa nya lampor :/
Den hann vara uppe några timmar iaf.
Katter ♥

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Testa att ha lite dubbelhäftande tejp under ljusstakarna. Så gjorde jag när jag hade katt som skulle vara i fönstret.

Svar: smart!Dubbelhäftande rockar!
Starsprinkle

2013-12-13, kl 07:48:07


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0