sa räven nåt?

det är alltid en mindre omställning när man är nypiercad.
Tänka på att inte komma emot, inte fastna i tröjor etc.
Extra att tänka på är ju med dermals eftersom de relativt lätt kan ryckas ut i början.
De sitter bara fast med en avlång 'platta' under huden.
Hittills tycker jag det går jävligt bra *peppar peppar ta i trä*
Jobbigt dock när jag ska tvätta av sminket.
Jag får liksom dutta med tvålen o med ett eller två fingrar gnugga ögonen fria från sminket.
Men man brukar vänja sig rätt snabbt ändå.
Och jag älskar dem.
Jag är inte en sån tjej som är särskilt förtjust i bling som vissa andra (hint hint Cim) men åhhh så fint detta är.




Just ja, har ju glömt berätta om räven.
häromkvällen när jag stod på balkongen hörde jag nåt tassande utanför bland löv o träd..Tänkte det var grannens katt som var på väg in eftersom det rörde sig hitåt.
När den var kanske 1, 5 - 2 meter utanför grannens balkong så ser jag att det är en stor räv.
Så jäkla tufft, jag har aldrig sett en i verkligheten innan!
- Hej räven sa jag.
Då tittade den rätt på mig.
men den sa inget tillbaka, ouppfostrat!
så gjorde jag nåt ljud o då tassade den iväg.
Coolt.
Undrar om det var samma räv som för ett tag sen försökte ta grannens katt?
Vanligtvis har jag alltid mobilen i fickan men nu låg den på laddning tyvärr.

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jeff~!

... What did the fox say?! ^___~
Haha. ^^

2013-12-03, kl 21:23:22
Skrivet av: M,

Alltså det är så sjukt fiiiint! (och så är du så jäkla vacker) Det känns som att dina piercingar ofta läker jäkligt bra. Min "enkla" tragus har krånglat i 15 månader nu men jag vill liksom inte ge upp...

Svar: men tack :D
Fast tragus är ju mera svårläkt,brosk och allt,det krånglar nästan jämt :/
Starsprinkle

2013-12-03, kl 23:59:15
Skrivet av: Cim

Mer bling till världen!

2013-12-04, kl 11:24:59
URL: http://mansondust.nu/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0